| Helpdesk

Is de kennis van uw helpdeskmedewerkers nog helemaal bij de tijd? Cloud computing en virtualisatie zorgen ervoor dat aan de ene kant het beheer en het ter beschikking stellen van applicaties een stuk eenvoudiger wordt. Aan de andere kant weet uw helpdesk nu niet meer van de hoed en de rand. Vragen over bij voorbeeld wachtwoorden kunnen eenvoudig worden opgelost, maar wat te doen als er echte ICT-problemen zijn? Hoe zorgt u dat uw helpdesk de juiste informatie tot zijn beschikking heeft? Over systemen die niet door de helpdesk zelf zijn geïnstalleerd en worden onderhouden?

En wat als uw klanten een beroep doen op uw supportverplichtingen. Hoe zorgt u dat hun vragen correct beantwoord worden als u de kennis zelf niet meer in huis heeft? 

BeAnyware Helpdesk is de oplossing voor dit probleem. Wij bieden u twee helpdeskconcepten aan, zodat u gebruik kunt maken van de beste support, afgestemd op uw situatie en organisatie.

  • Skilled Helpdesk

BeAnyware zorgt dat de helpdesk van uw bedrijf de beschikking over de benodigde informatie krijgt en met kennis en ervaring terzijde wordt gestaan. Uw ICT-medewerkers kunnen in eerste instantie gebruik maken van de beschrijvingen en FAQ op onze site. Lukt het niet om een probleem met behulp van deze informatie op te lossen, dan kunnen zij hun vragen aan onze experts voorleggen.  Wij zorgen er dan voor dat de oplossing gevonden wordt. Met onze kennis en ervaring lossen wij uw problemen snel op. Zodat u kunt doen waar u goed in bent en uw bedrijfsvoering niet wordt onderbroken.

  • Shared Service Center

BeAnyware biedt resellers de gelegenheid om gebruik te maken van het Shared Service Center. Wij kunnen uw supportverplichtingen richting uw klanten overnemen en fungeren als de helpdesk van uw bedrijf. Uw klanten kunnen met hun ICT-gerichte vragen direct bij ons Service Center terecht. Wij staan hen te woord en zorgen ervoor dat hun problemen worden opgelost. Onze kennis en ervaring zorgen ervoor dat uw klanten in geval van problemen snel weer aan de slag kunnen. En u heeft geen omkijken naar hun ICT-omgeving. Door de activiteiten van uw complete ICT-afdeling en/of helpdesk door ons te laten regelen, profiteert u maximaal van onze kennis en ervaring. Bottom-line zult u merken dat u op deze manier heel wat geld bespaart!

Oplossingen

Oplossingen

Cloud Computing, virtualisatie, IaaS, PaaS en SaaS. Wat is de oplossing die het beste bij u past?

>> Lees meer

Eigen Cloud

Standaard diensten, schaalbaar, elastisch en benaderbaar via het Internet. Betalen naar verbruik.

>> Lees meer

Overal werken

Betaalbare virtuele desktops, voor iedereen. Flexibel, gemakkelijk en altijd beschikbaar.

>> Lees meer

Identiteit en Toegang

Wie ben je, wat zijn je eigenschappen? Kan je dat bewijzen? Wat mag je? …en hoe beheers ik deze toegang?

>> Lees meer

Unified Communications

Altijd op zoek naar de voor u beste oplossing. Met eerlijk advies de mogelijkheden op een rij.

>> Lees meer